Klantgericht werken is eenvoudig

Workshops
die je verder helpen

Misschien heeft jouw organisatie al de capaciteit in huis om verhalen te maken en te vertellen, maar hebben jullie alleen een beetje hulp nodig om op gang te komen. Daarom bieden wij van Storysellers workshops aan waarmee jouw organisatie een goede start maakt. Samen met ons leer je hoe jij op een onderscheidende manier jouw verhaal aan de juiste klanten kunt vertellen zodat zij zich kunnen herkennen in jouw bedrijf en zich daardoor aangetrokken voelen tot jouw bedrijf.

onze workshops

Praktische stappen en inzichten zodat klanten je vinden, herkennen, vertrouwen en uiteindelijk kiezen.

Wil je jouw bedrijf een uniek en krachtig verhaal geven? Wil je jouw unieke eigenschappen ontdekken en weten hoe je jezelf het beste kunt positioneren? Wil je weten welke propositie het beste aansluit bij jouw klanten en hoe een klantbeleving loyale klanten oplevert?

Dan zijn de workshops van Storysellers de perfecte oplossing voor jou. Met onze hulp leer je hoe je een relatie opbouwt met de juiste klanten. Onze workshops geven je inzicht en praktische manieren om het juiste verhaal te creëren en de juiste stappen te nemen zodat de klant jou kan vinden, herkennen, vertrouwen en kiezen. Laten we samen werken aan het creëren van een uniek en krachtig verhaal voor jouw bedrijf.

Ontdek jouw echte USP’s

Jouw echte USP’s vertaald in positionering en proposities

Wil jij weten hoe uniek jouw bedrijf eigenlijk is? Doe dan mee met deze workshop en ontdek wat jouw bedrijf werkelijk onderscheidend maakt en hoe je deze unieke waarde kan gebruiken om jezelf te positioneren bij je nieuwe klanten.

Account Based Marketing voor het MKB

Veel leads of liever de juiste leads?

Deze workshop is voor bedrijven die nieuwe grote klanten willen scoren, of willen uitbouwen. Meld je aan voor de workshop en leer een strategie hoe marketing en sales met elkaar samenwerking. Zodat je door middel van cross mediale content de belangrijkste personenen bij jouw grootste klanten bereikt, boeit en aan je bindt.

Klantreis optimalisatie

Neem regie over de reis van jouw klant

Vraag jij je af waarom de klanttevredenheid niet toeneemt terwijl jij er alles aan doen om de beste kwaliteit te leveren? Schrijf je dan in voor deze workshop en kom er achter dat het niet jouw kwaliteit is die trouwe klanten oplevert, maar de beleving die jouw klanten hebben. Ontdek hoe je momenten in de klantreis kan gebruiken om die beleving naar een hoger niveau te tillen waardoor je tevreden én trouwe klanten krijgt.

Ken je de SaMaCo methode al?

Met deze methode verbeter je je resultaat door Sales, Marketing én Communicatie als één accountable team te laten fungeren.

Op basis van deze methode hebben we een workshop ontwikkeld met inzichten en praktische handvatten hoe de commerciële driehoek van Sales, Marketing en Communicatie (SAMACO) optimaal kan samenwerking.

"

Workshop

Who is Accountable?

De ontzuiling van de commerciële silo's

In de reis van de klant hebben marketing en communicatie, ten koste van sales, een belangrijke rol gekregen. Binnen een bedrijf hebben deze drie entiteiten een relatie met de klant. Maar alle drie werken ze op hun eigen eiland, spreken ze een eigen taal, hebben ze eigen doelen en kpi’s.
Wil jij inzicht in hoe de commerciële driehoek van Sales, Marketing en Communicatie (SAMACO) optimaal kan samenwerken?