In-company workshop

Who is Accountable?

Enablement van de commerciële driehoek

Kernwoorden

#SaMaCo #SalesMarketingCommunicatie #Accountability

Over

In de reis van de klant hebben marketing en communicatie, ten koste van sales, een belangrijke rol gekregen. Binnen een bedrijf hebben drie entiteiten een relatie met de klant. Maar alle drie werken ze op hun eigen eiland, spreken ze een eigen taal, hebben ze eigen doelen en kpi’s.

Tijdens deze in-company workshop krijg je inzichten in hoe de commerciële driehoek van Sales, Marketing en Communicatie (SAMACO) optimaal kan samenwerking. Je leert elkaars taal spreken en krijgt inzicht in onderlinge KPI’s en waarom deze belangrijk zijn.

Je leert de SaMaCo methode en waarmee  je direct een handvat hebt om samen plannen te maken en uit te voeren. We gaan aan de slag en maken samen een activatieplan. Dit is een plan voor leadgeneratie of om een product of dienst in de markt te zetten. Uiteraard doen we dit op de SaMaCo manier. Op deze manier brengen we alle inzichten samen en gaan de deelnemers samen  aan het werk. We creëren accountability.

Voor wie

  • Midden en top MKB bedrijven in de B2B (<500 fte.)
  • Bedrijven met een eigen sales- en marketingafdeling
  • Bedrijven die effectiever willen worden in de commerciële operatie
  • Directies / MarkCom en Sales managers / Sales-, Marketing- en Communicatiemedewerkers.

Wat levert het op?

Na afloop van de workshop heb je:

  • Inzicht in de gap tussen de huidige en gewenste samenwerking en hoe dit te verbeteren met SaMaCo methode.
  • Een concreet Activatieplan/ Lead generatieplan / Account Based Marketingplan. Direct na de sessie kan je hier actief mee aan de slag.
  • Handvatten voor implementatie en borging van de SaMaCo methode.

De workshop wordt gegeven door

Marco Diks –  Chief Storyseller en al 10 jaar eigenaar van Storysellers. Co-auteur 2de druk van het boek “Who is accountable” – Docent bij Avans Hogeschool

Werner van Beusekom – Merkstrateeg – Auteur boek “Who is Accountable” – Docent Avans Hogeschool

Franck Kuppers – Marketing strateeg – Auteur boek “ Who is accountable”

Praktische informatie

Datum

In overleg

Duur

1 dag + 2 dagdelen

Locatie

In-company

Aantal deelnemers

10 medewerkers per organisatie

Overig

De deelnemers moeten de commerciële driehoek (Sales / Marketing / Communicatie) vertegenwoordigen.

Iedere workshop vergt voorbereiding en onderlinge samenwerking.

Alle deelnemers ontvangen het boek “Who is Accountable”.

Kosten

Vanaf € 2995,– excl. BTW

VRAAG HIER JE OFFERTE AAN

Schrijf je hier in voor de workshop ‘Who is Accountable’. Ontvang je liever eerst meer informatie? Dat kan ook.

Vergeet niet om het juiste selectievakje aan te vinken. Na ontvangst van je gegevens nemen we contact op.

Vink hier jouw keuze aan

Jouw gegevens

1 + 15 =

Andere workshops

We bieden meer workshops en mastersclasses aan die bij jouw organisatie passen.

Wil je weten of een workshop voor jouw organisatie geschikt is? Neem contact op met Marco Diks. Hij vertelt je graag meer over de mogelijkheden en denkt met je mee voor een programma op maat.

Marco Diks

Chief Storyseller