Online workshop
jouw echte usp’s
Veel leads of liever de juiste leads?

online workshop
Kernwoorden
#Positionering #Merkverhaal #Waardepropositie
Praktische informatie
Datum
n.t.b.
Duur
1 uur
Locatie
Online
Aantal deelnemers
Maximaal 100 personen
Overig
…
Kosten
gratis
Over
Elk bedrijf is op zoek naar onderscheidende waarde en unique selling points. In elke specifieke branche hebben die bedrijven directe concurrenten. Om jezelf te onderscheiden van de concurrent is het belangrijk om te weten wat jouw USP’s en jouw unieke waarden zijn. Het blijkt dat de meeste bedrijven trots zijn op wat ze doen. Want ze vinden zichzelf de beste, goedkoopste, meest efficiënt, de juiste partner, ect.
Roepen dat je kwaliteit levert is niet onderscheidend. Dat is een hygiëne factor. Jouw klant verwacht dat je kwaliteit levert.
Voor wie
- Zelfstandig ondernemers (5-150 man personeel)
- Marketingmanagers van midden en groot MKB
Wat levert het op?
Na afloop van dit webinar:
- Heb je inzicht in wat “uniek” zijn betekent en waar je op moet letten om een unieke waarde propositie te formuleren.
- Tijdens de workshop onderzoek je hoe jij je op dit moment onderscheidt en hoe jouw directe concurrent dat doet.
- Je krijgt een aantal tips en een aantal vragen die je jezelf kan stellen om die unieke waarde te vinden waarmee je je echt kan onderscheiden zodat jouw klanten en nieuwe medewerkers zichzelf herkennen en willen verbinden met jouw bedrijf.
Het webinar wordt gegeven door
Marco Diks – Chief Storyseller en al 10 jaar eigenaar van Storysellers. Hij schrijft als co-auteur mee aan de 2de druk van het boek “Who is accountable” dat gaat over de samenwerking tussen Sales, Marketing en Communicatie. Daarnaast is hij docent bij Avans Hogeschool waar hij Marketing-, Communicatie- en Salesmodules ontwikkelt en doceert.
Inschrijven
Schrijf je hier in voor de online workshop ‘Jouw echte USP’s’
Na inschrijving, ontvang je van ons een link naar de online workshop.