BKV

Marketing en Sales als één team
Wervingscampagne

BKV is een arbeidsbemiddelaar in de zorg. Het vinden van medisch personeel is een uitdaging. Het is voor BKV erg belangrijk dat de consultants en marketeers goed met elkaar samenwerken om potentiële kandidaten zo goed mogelijk te bedienen tijdens hun reis. Daarvoor is een activatiecampagne ontwikkeld met behulp van de SaMaCo-methode. 

Marco Diks en Franck Kuppers in samenwerking met Interimmarketing, werden door BKV gevraagd om de consultants en marketeers te begeleiden naar een betere, kandidaat gerichte samenwerking.



Doelstelling

Komen tot een proactieve samenwerking tussen de consultants, online marketeers en content marketeers.

Een activatiecampagne creëren  om 100 basisartsen te werven.



Ingezette expertise

SaMaCo Workshops
Activatie Campagne
Customer Journey mapping
Persona ontwikkeling
Strategie en doelen 



 

BKV

Activatie Campagne met de SaMaCo methode

Gedurende drie maanden zijn er drie SaMaCo-workshopsessies en 2 follow-up sessies gegeven. Tijdens die sessie hebben de consultants en marketeers een online activatie campagne ontwikkeld voor het werven van  leiden tot het werven van basisartsen.



Doel bereikt

De online campagne “We’ve got your Ba(ck)g” is ontwikkeld door marketing en de consultants op de SaMaCo methode. Daarbij is de SaMaCo-methode geborgd in de workflows van BKV.

Er is een duidelijke verbetering gerealiseerd van het onderlinge begrip met betrekking tot elkaars werkprocessen, doelen en KPI’s. Hierdoor zijn alle doelen en KPI’s op elkaar afgestemd en in lijn gebracht met de centrale doelstellingen.



Wil jij ook betere resultaten en klantgerichter werken?

Ben jij benieuwd hoe jouw organisatie betere resultaten kan halen door Sales, Marketing en Communicatie goed te laten samenwerken? Klik dan voor meer informatie.