Appalti

Contentmarketing strategie 
Coaching Marketingteam

Appalti helpt zijn klanten op onderscheiden wijze met de sales via tenders een aanbestedingen. Ze maken content die ervoor zorgt dat aanbestedingen worden gewonnen.

Appalti had een concrete hulpvraag. Hoe komen wij door middel van content marketing aan meer exposure en leads, en hoe kunnen wij dat op termijn zelf gaan doen? 

Storysellers heeft een multichannel contentmarketing strategie geformuleerd en deze samen met het marketingteam van Appalti geïmplementeerd waarbij een duidelijke klantreis is geformuleerd, persona’s zijn beschreven en de juiste tooling is aangeschaft en ingericht.

De klanten van Appalti schrijven vaak in op aanbestedingen. Om daar onderscheidend in te zijn is het belangrijk dat er goede proposities ontwikkeld worden. Op verzoek van Appalti hebben we voor hun klanten proposition papers geschreven. De input voor deze proposition papers zijn kregen we door verschillende workshop te houden samen met hun klanten. 

Doelstelling

Bereik en groei naamsbekendheid, gekwalificeerde deelname aan de webinars van Appalitie. Vaardigheden van Marketing ontwikkeling zodat ze zelfstandig tactieken kunnen bedenken en uitvoeren.

Ingezette expertise

Customer journey
Persona ontwikkeling
Propositieontwikkeling
Coaching
Tooling
Contentmarketing Strategie
Activatiecampagne
Emailmarketing
Video
Fotografie

Appalti

Coaching Marketingteam

Multichannel betekent ook echt dat. Zowel op Social Media, de website, webinars en BNR radio campagnes is de boodschap van Appalti verspreid. 

Doel bereikt

Een van de doelen was dat het marketing team van Appalti begeleid zou worden in het zelfstandig draaien van contentmarketing en activatie campagnes voor webinars. Voor het eerste webinar hebben een nieuwe contentstrategie formuleert. Met resultaat. Het webinar had het hoogste aantal gekwalificeerde deelnemers ooit.