over merk, marketing en klantbeleving
StoryBlog
De Magie van Odido: Een Marketing Masterstroke?
De Magie van "Odido": Een Marketing Masterstroke?De Magie van "Odido" T-Mobile in Nederland besloot dat het tijd was om nieuwe een hoofdstuk te gaan schrijven. Ze kozen een nieuwe naam, die zowel...
Het Festival van Contentmarketing
Het Festivalvan content marketingHet Festival van Contentmarketing Stel je voor dat je op een drukbezocht festival staat, met een kakofonie van geluiden die om je oren vliegt. Overal zijn...
van analytics tot anarchie
Van analytics tot anarchieDe bonte bruiloft van Marketing en salesAh, de marketeers, de grootmeesters van omzetcijfers en leadgeneratie, de alchemisten van de 21ste eeuw! Ze zitten daar, in hun...
De boekenlijst voor jouw vakantie
De vakantie boekenlijst7 tips voor boeken die wel leuk zijn om te lezen tijdens jouw vakantie.De vakantieperiode is een uitgelezen kans om te ontspannen, tot rust te komen en te genieten van quality...
Gen Z in jouw DMU
Hoe bereik je Gen Z in jouw DMU?5 essentiële tips voor marketeers en sales pro'sIn de snel evoluerende wereld van marketing en sales is het van cruciaal belang om de doelgroep effectief te bereiken....
De Krachtige Sleutel om de Content Overload te Overwinnen
De Krachtige Sleutelom de content overload te overwinnenIn de huidige digitale wereld worden we overspoeld met een overvloed aan informatie en content. Dit vormt een enorme uitdaging voor...
Vragen die niet gesteld worden aan de buyers persona.
Om echt inzicht te krijgen in jouw klant, de persona, zal je diepere lagen van de drijfveren en beïnvloedende elementen moeten zien te vinden. De basis informatie is niet voldoende meer om onderscheidend te communiceren.
Functioneel tevreden of emotioneel loyaal?
Klantbeleving is een woord dat heel, heel veel wordt gebruikt. Elk bedrijf is er wel mee bezig. Althans, dat zeggen ze als ik ernaar vraag. Dat klopt ook wel. De meeste bedrijven denken na over hun interne processen en hoe…
Voorkom de bullshit bingo
In een steeds meer competitieve markt is het essentieel voor organisaties om zich te onderscheiden van hun concurrenten. Een van de meest effectieve manieren om dit te bereiken, is door het uitdragen van een unieke identiteit. De…
Hoppen of houden?
Hoppen of houden? Voor welke beleving kiest jouw medewerker?Een Human Resources manager stond voor een uitdaging. Volgens een onderzoek van het UWV veranderde 1 op de 5 medewerkers in 2022 van baan...
Aanbestedingen winnen met Account Based Marketing
Met Account Based Marketing win je aanbestedingen om je de klant gerichte informatie aanbiedt op vragen die ze nog niet hebben gesteld. Maar wel hebben.
Concurreren doe je met een goede klantbeleving!
Als klant ben ik kritisch, veeleisend en ongeduldig. Ik verwacht een naadloze ervaring van begin tot eind en als een bedrijf dat niet kan bieden, dan…
Marketing en sales als één team
Als marketeer of commercieel directeur weet je waarschijnlijk maar al te goed hoe belangrijk het is dat marketing en verkoop goed samenwerken. Helaas gebeurt het nog…
Jouw merk als magneet voor nieuwe medewerkers
Een merkpositionering is een cruciaal onderdeel van de marketingstrategie van elk bedrijf. Het is de manier waarop het merk zich onderscheidt van de…