Storysellers | B2B Account Based Marketing Agency Breda
  • Home
  • Expertises
  • Cases
    • Case VX Company
    • Case BKV
    • Case RDC Zuid
    • Case Appalti
    • Case Architect Direct
  • Workshops
  • Blog
  • studio-OV9
  • Interim Marketing
  • Contact
Selecteer een pagina

De vakantie boekenlijst
7 tips voor boeken die wel leuk zijn om te lezen tijdens jouw vakantie.

De vakantieperiode is een uitgelezen kans om te ontspannen, tot rust te komen en te genieten van quality time met je gezin, vrienden of andere reisgenoten. Of je nu op het strand, in de tuin of op een exotische bestemming bent, een beetje “me time” is ook belangrijk. Dan is er geen betere metgezel dan een goed boek. Een goed boek kan een heerlijke roman zijn. Zelf vind ik het heerlijk om boeken te lezen die met mijn vak te maken hebben. Van die boeken die al een tijd op de plank liggen, maar waar nog geen tijd voor was om ze te lezen.

Ben jij nog op zoek naar ideeën? Dan heb ik een paar tips voor je. Boeken die bij mij al van de plank zijn gekomen en cover to cover door mij verslonden zijn. Veel plezier!



De Power van een contentplatform

Een heel leuk en vlot geschreven boek. Het leest lekker weg, zeker op vakantie. Maar de inhoud is er niet minder om. Zeker als jij hele dagen bezig bent met contentmarketing en communicatie is dit een must-read!




Who is Accountable

Als jij een manager bent in Sales, Marketing of Communicatie, dan is dit verplichte kost. Hoe laat je de commerciële silo’s beter samenwerken? Of sterker nog… hoe ontzuil je deze silo’s?

Bij Stoysellers geven we hier regelmatig workshops over naar aanleiding van dit boek. Dus als je meer wilt weten, klik dan hier.




Conceptdenken van slapend naar levend

Een eyeopener. Toen ik dit boek las, vielen de kwartjes en was het idee van “conceptueel denken” ineens een stuk eenvoudiger en veel minder abstract.

Er is ook een nieuwe versie: Accountable concept denken. Deze ligt bij mij ook nog op de plank.

The Secret of the Highly Creative Thinker

Een super leuk boek als kickstarter voor jouw creativiteit. Het boek laat zien dat het maken van connecties en verbinden de basis is om tot iets nieuws te komen. Er staan een aantal leuke oefeningen in die je heerlijk liggend op het strand kunt doen.



De kracht van het moment.

Dit boek is een persoonlijke favoriet. De kracht van het moment geeft je inzicht in welke eenvoudige manieren je bijzondere momenten kunt creëren in het leven van je klant, medewerkers, studenten of ieder ander wiens pad zich kruist met het jouwe en waar jij impact op kunt hebben.



De belevenis economie

Dit boek gaat over hoe de markt is veranderd van een transactionele markt naar een markt waarin de beleving van de klant centraal staat.



Thinking, Fast and Slow.

Hoe denken mensen? Welke denkprocessen (Systeem 1 en 2) doorlopen zijn bij beeld- ordeel- en besluitvorming.

Voor elke marketeer, communicatiespecialist en salespersoon is dit interessante materie.



Dus mocht je je vervelen, of even serieus wat me-time over hebben? Dan hoop ik dat ik je heb kunnen inspireren met wat suggesties. 

Laat hier na de vakantie maar weten wat je van de boeken vond. Ben wel nieuwsgierig naar jullie “recensie”.

Fijne vakantie, fijne zomer!



Terug naar overzicht

Ook interessant

Vragen die niet gesteld worden aan de buyers persona.

Om echt inzicht te krijgen in jouw klant, de persona, zal je diepere lagen van de drijfveren en beïnvloedende elementen moeten zien te vinden. De basis informatie is niet voldoende meer om onderscheidend te communiceren.

Lees meer

Aanbestedingen winnen met Account Based Marketing

Met Account Based Marketing win je aanbestedingen om je de klant gerichte informatie aanbiedt op vragen die ze nog niet hebben gesteld. Maar wel hebben.

Lees meer

Kraljic, de onbekende vriend van de marketeer

Kraljic, de onbekende vriend van de marketeerWaarom marketing en accountmanagement samen moeten komen Als marketeer werk je waarschijnlijk met persona's en doelgroepanalyses om klantbehoeften in kaart te brengen en gerichte strategieën te ontwikkelen. Aan de andere...
Lees meer

van analytics tot anarchie

Van analytics tot anarchieDe bonte bruiloft van Marketing en salesAh, de marketeers, de grootmeesters van omzetcijfers en leadgeneratie, de alchemisten van de 21ste eeuw! Ze zitten daar, in hun glanzende kantoren die meer weg hebben van een ruimteschip dan een...
Lees meer

Jouw merk als magneet voor nieuwe medewerkers

Een merkpositionering is een cruciaal onderdeel van de marketingstrategie van elk bedrijf. Het is de manier waarop het merk zich onderscheidt van de…

Lees meer

Marketing en sales als één team

Als marketeer of commercieel directeur weet je waarschijnlijk maar al te goed hoe belangrijk het is dat marketing en verkoop goed samenwerken. Helaas gebeurt het nog…

Lees meer

Voorkom de bullshit bingo

In een steeds meer competitieve markt is het essentieel voor organisaties om zich te onderscheiden van hun concurrenten. Een van de meest effectieve manieren om dit te bereiken, is door het uitdragen van een unieke identiteit. De…

Lees meer

De Krachtige Sleutel om de Content Overload te Overwinnen

De Krachtige Sleutelom de content overload te overwinnenIn de huidige digitale wereld worden we overspoeld met een overvloed aan informatie en content. Dit vormt een enorme uitdaging voor marketeers, die constant vechten om de aandacht van hun doelgroep te krijgen....
Lees meer

Van Ploeg tot pixel

Van Ploeg tot pixel De evolutie van contentmarketingHoe contentmarketing is ontstaan en veranderd Contentmarketing is het maken en verspreiden van waardevolle, relevante en consistente content om een specifieke doelgroep aan te trekken en te binden, met als...
Lees meer

Gen Z in jouw DMU

Hoe bereik je Gen Z in jouw DMU?5 essentiële tips voor marketeers en sales pro'sIn de snel evoluerende wereld van marketing en sales is het van cruciaal belang om de doelgroep effectief te bereiken. Met de opkomst van Generatie Z als een machtige consumentengroep, is...
Lees meer

Account Based Marketing
Recruitment Marketing
Employer Branding
Merk Strategie
Content Marketing

Privacy Statement

Customer Journey's
Klantbeleving
Activatie Campagnes
Positionering
Propositie ontwikkeling

Algemene voorwaarden

Storysellers
Oude Vest 9
4811 HR Breda

076-2055085

    Copyright © 2023 Storysellers. Alle rechten voorbehouden.