Jouw verhaal als unieke herinnering in de reis van de klant.

Jouw verhaal in de reis van de klant

Jouw verhaal is uniek en reist mee met de klant. Het streven in elke vorm van content marketing en advertising. 

Dat werkt alleen als achter elke content vorm een verhaal zit dat aansluit bij de beleving van de klant tijdens de verschillende fase van de reis die de klant doormaakt. 

Storysellers is een Content Marketing agency en is vanuit een sales achtergrond opgericht om voor klanten goede verhalen te maken die hun klanten raken en overtuigen. Wij zijn marketeers en sales mensen met een passie voor een goed verhaal. 

In een wereld die verzadigd is met niet unieke producten en diensten is het steeds lastiger om klanten te overtuigen van jouw product of dienst. Je komt erachter dat klanten niet een product of dienst kopen maar de belofte van wat jouw product of dienst voor ze kan oplossen. Die belofte is nu te vaak ” wij zijn beter, goedkoper, efficiënter etc etc”.  Net zoals iedereen dat belooft.

Jouw belofte moet dus ergens anders over gaan. Storysellers helpt daarbij.

Storysellers maakt verhalen. Jouw belofte of boodschap vertaalt in een verhaal dat jouw klant raakt. Verhalen vertelt in goede content, goede merkverhalen en goede klantbeleving. Verhalen worden onthouden als die in de customer journey meereizen. Dat zorgt ervoor dat je klanten krijgt en de klant blijft.   

 

Content Marketing

Een verhaal vertellen met goede content is één. Maar daar moet wel een gedacht, een strategie achterzitten. We maken dus content maar nooit zomaar. We gaan voor het vooraf besproken resultaat.

Merkstrategie

Elk verhaal begint bij jezelf. Wie ben je en waarom ben je herkenbaar? Wat is je positionering en klopt dit met het merkverhaal? Dit verhaal komt allemaal tot uiting in een goed merkconcept en merkidentiteit. 

Klantbeleving en customer Journey's

Klanttevredenheid leidt niet tot loyaliteit. Maar beleving wel. De beste herinnering die de klant heeft aan de reis bepaald hoe de klant zicht heeft gevoeld en of jouw klant daarom terug komt…..of niet. Met goed processen ondersteund met de juiste content op het juiste moment zorgen ervoor dat de klant zich goed voelt en een beleving heeft ervaren. 

Employer Branding

Past de kandidaat wel bij ons? Dat is een vraag die bijna niet meer relevant is. De kandidaat stelt nu de vraag: Past deze werkgever wel bij? En zo ja, voor hoelang? Om als werkgever de juiste mensen te vinden en te houden is jouw merkverhaal heel belangrijk. Want waar een consument zich identificeert met een merk…dat doen trouwe werknemers ook.

Account Based Marketing

Vis je met een net of met een speer? Dat is het verschil tussen gewone contentmarketing en account based marketing. Op basis van verregaande klantinzichten, segmentatie en persona beschrijvingen, communiceren wij persoonlijk met jouw doelgroep. Je ontwikkelt een relatie met jouw klant. Een relatie die langer duurt en waardevoller is dan een eenmalige transactie. 

Activatie- en wervingscampagnes.

Een boodschap moet worden overgebracht. Maar hoe? Ken je doelgroep en weet wat ze beweegt. Sluit aan op de emotionele belevingswereld en vertaal jouw boodschap naar een verhaal dat jouw klant in zijn of haar belevingswereld raakt. Visualiseer het verhaal op een leuke en goede manier en vind de juiste kanalen om het verhaal te vertellen. 

Storytelling

Waarom weten we dat we niet met vreemde mee moeten gaan? Omdat we allemaal het verhaal van Hans en Grietje hebben gehoord. Een boodschap vertelt in een goed verhaal blijft hangen. Wordt niet vergeten. Daarom is het belangrijk om jouw verhalen te ontdekken en op de juiste manier op te schrijven. 

Fotografie

Jouw verhaal kan je vertellen door het op te schrijven, maar het vertalen van jouw verhaal naar beeld is een hele krachtige manier van storytelling. Soms is er geen strategie of concept nodig maar moeten er alleen beelden of Key Visuals gemaakt worden. 

Film en video

Storytelling en film en video zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Video is heel belangrijk geworden in de communicatie en wordt steeds dominanter. Jouw verhaal moet op een goede manier in beeld worden gebracht en de juiste sfeer oproepen. Soms als onderdeel van een concept en een campagne. Soms alleen omdat je een video nodig hebt. 

Complexiteit is mislukte eenvoud – “Edward de Bono”

De manier waarop? samen met mensen, creatief, to the point en keep it simpel. 

 

Wil je weten hoe je simpel jouw verhaal vertaalt naar converterende content?

Storysellers Team

Dit team van professionals staat voor je klaar. 

Marco Diks

Marco Diks

Strategie & Concept en fotograaf

Werner van Beusekom

Werner van Beusekom

Merkstrateeg en fotograaf

Annelies Krijgsman

Annelies Krijgsman

Art Director

Bart Weijts

Bart Weijts

Copywriter

Bart Heppenhuis

Bart Heppenhuis

Producent

Ons werk

Fotografie voor Social Media, Email marketing, Whitepaper voor Account Based Marketing of Video voor activatie campagnes…een kleine greep uit het werk voor onze klanten. Groot en klein en allemaal met een verhaal.